Followers

Saturday 2 February 2013

KENAPA SAYA PILIH BIZ TUPERWARE BRANDS


KENAPA SAYA PILIH BIZ TUPEERWARE BRANDS:


1)saya dapat 25% potongan

2)saya dapat komisen dengan pembelian peribadi RM500 dan berjaya reqruits 2 org

3)saya mendapat baucer utk membeli barangan tupperware dengan harga yg amat2 MURAH

4)waranti sepanjang hayat, dah beranak cucu boleh dapat tupperware baru lagi

5)Berkualiti dan dijamin selamat, InsyaALLAH

6)Mendapat penghargaan dari Oragnisasi dan my TEAM--->TEAM POWER

7)Rebat rm16 utk pembelian rice depencer dan 5% rebat utk pembelian selain barang2 Tupperware sebanyak RM300

8)Barang2 Tupperware menarik, dan pelbagai guna.

9)Yang sepertinya saya terima komisen setiap bulan jika menjadi DIRECTOR dan terus berjaya.


Email ke saya salinan I.C,nama penuh, alamat terkini dan no.telefon jika anda memang benar2 betul ingin berjaya boleh pm/inbox @ sms 017-6956506 (one-nur)

Kami akan sponsor sepenuhnya keahlian kepada anda jika betul2 berminat dan membina kerjaya bersama TUPPERWARE BRANDS, minta maaf jika anda sekadar hangat2 Tahi ayam. kami memerlukan orang yang mempunyai komitmen dan keazaman yang tinggi untuk mengubah hidup anda.

No comments: